mycket...

denna helgen är det ganska mycket vart på tränings-läger i 2 dagar typ en natt iaf med fotbollen asså, sen nu kom jag hem ifrån 50 års kalas mamma pappa och brorsan är kvar men jag cyklade hem själv i mökret läskigt :D men jag dog inte iaf, sen imon klockan 10 ska jag vara i tving och skriva in mej till konfimationen som börjar snart :D sen hem rida sen på änu ett kalas :D

 

Idag så fick Desoto en liten runda i skogen han va typ pigg men a sen så duchade jag honom fast a det blev ju inte hela han utan bara där famme vid ryggen typ manen och a sen duchade jag mist med jätte duktig är hon, så nu är dom hyfsat rena iaf :D

 

just nu kollar jag på fälttävlan ganska nice , vill ni veta en sak så saknar jag min dat"! :( men den kommer väl snart hoppas jag :D nu har jag inte så mycket mera att säga men ni får ha det så gott ;) ha det:P /Sofi!

Här hade inte vart fel att ta en liten ridtur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0