2 Juli

lördag i dag dåå ja, trött e jag kan jag ju säga tittade på film igår men såg inte mycket för jag somnade vid teven kanske halv tolv eller något ve inte sen vaknade jag vid halv tre och då la jag mej i min säng sen sov jag till klockan halv elva så fett gott asså, och ikväll så kommer felicia och hennes familj, ska planera lite vilken tid vi åker på tisdag ska ju till falsterbo, :D men idag får Desoto vila han måste få vila en dag i veckan fast nästa vecka blire nog två dagar för jag är ju på falsterbo :D fett gott att åka till falsterbo ;) jag kan lägga ut min köplista som jag ska handla på falsterbo, på onsdag är jag på falsterbo då ju och då kommer man träffa felicia håkansson fett länge sen asså, och om typ en vecka ska jag hänga med henne till eriksmåla ponnycupen :D den är i två agar och jag vet inte än om det blir båda dagarna jag är med henne där :d  men en sak måste jag gör när jag är där och det är att träffa världens bästa Jaqueline Dahllöf. jag orkar inte idag heller att ladda över alla bilderna till datan men imon kanske så får ni se några :D ha det bra :d

Felicia Håkansson som tävlar börjes cupen idag tror jag ! :D <3  saknar dej! <3
/Sofi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0