3 juli

idag vaknade jag kanske vid 9 va hon nog, fast pappa väckte mej i natt klockan 4 han va full, skit dryg pappa asåå och nu är han as trött men jaja, sen vid halv ett åkte jag till felicia neilan och hon red och lite sen ffärgade hennes mamma hennes hår brunt ;) fett nice, men sen när jag kom hem stack mamma och jag ut och red en liten ruda Desoto va typ jätte trött, han kommer ju få vila två dagar ;) 

Sen typ sitter jag här nu :D imon ska jag till Felicia neilans farmor och jobba :P vi ska rensa rabbater och vi kommer att få 500 kr var :D  gott asså :D sen blire hem och rida Desoto som vanligt typ en helt vanlig dag ;D men jag är fortfarande lite trött så han änu inte orkat ladda upp bilderna men jag kan inte lova vilken dag det blir för jag vet  inte när jag har tid och när jag orkar:P men någon gång kommer dom väl ;)

Och nu när jag ändå sitter här så kan jag skriva vad jag ska och vad jag vill handla på falsterbo:D


jag ska inte ha alla tre ridbyxorna utan bara dom röda och dom bruna, det ska jag ha eller a iaf ett par ;)

Den vill jag ha en brun kingsland jacka ;)

asså nu dampar det sej det går inte att lägga ut flera bilder, men jag kan skriva det jag SKA HA är en brun (om jag hittar) kingsland tröja sen ett guldigt pannband och ett par ridstövlar sen VILL jag ha en GPA hjälm eller en JW hjälm dom är fina båda två  sen VILL jag ha en kinslandväst. :)
men ni får ha det så bra ! :D / Sofi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0