30 juli

idag har jag ridit varmblod;) hehehe:P i silverhallen , desoto ska jag inte rida på några dagar nu, han får ett litet "sommarlov" nu :D han har ett sår precis vid skänklen men jag smörjer in det å a, men vi får väl se :D ha inte då mycket att skriva mer men min data är på lagning som ni kanske ha märkt ha liksom inte bloggat  på typ två veckor men ni vet ju inte helle vad jag köpte i falsterbo ha kort på det på min kamera som ni kan få sen när jag har fått min data :P men jag kan ju skriva det blev inte så mycket köp för min del men ett par röda jw ridbyxor, ett pannband guld och ett schbrak och så broderade jag in Desoto! ;) finfint.. men ni får ha det så bra :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0