falstebo horse show :D<3

hej min data är cp så jag kan tyvarr inte lägga ut några bilder men men ...
jag och sofi och felicia har ju varit på falstebo horse show:D
det har varit as kul!! :)  vi kom till kampingen i tisdags det va jätte fint men lite trånkt men ändå super:D
i går då så va vi på falstebo då och vi tittade på hoppningen och feltävlan det var riktigt coolt:D<3
vi köpte massa saker jag köpte ett shabrak det var rött med guld ,silver ,och röd kant, så jag broderade in Älvans Justin i det med guld tråd :D det blev jätte fint! :D
sedan så köpte ja ett par ridbyxor de va blåa mörkblå då alltså med vit och röda sömar.
sedan så köpte jag ett par kingsland rid strumpor och ett panband med röda och silvriga stenar på :D och i går när vi skulle gå till bilen så cycklade Malin baryad förbi mig och sofi och felicia coolt. ! :D och i dag så såg vi robet whitiker rida och malin baryad och peter fredrikssonoch många fler det va jätte coolt:D och sedan i dag så köpte jag en tröja en mountin horse röd ;) och en puma väska:D 

// Nina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0