söndag!

varit hos felicia ett tag nu :d red desoto innan vi åkte, han va skit duktig idag med han har bättras sig skit mycker och han tror på mej.

Innan ville han inte ta hger galopp men nu gör han det så fort jag ställer han åt vänster asså huvudet och sen fatta galopp så lyssnar han för en gång skull det brukar han inte göra :P men han är bäst iaf! red med mamma idag då, så då är han lite piggare när någon följer med :P men imon rider jag ut tror jag vi får se men bloggar nog mera sen :P hehe

ibland måste man bjuda på sig själv så jag bjuder på denna bild:D ha det gott! / Sofi!:)

Kommentarer
Postat av: Nina

snygg bild sofi ;))

2012-01-04 @ 10:57:51
URL: http://mary-d.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0